Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Fizetés, szállítás

Fizetés

Utánvét

Vásárolt termékeit fizetheti a kézbesítéskor is utánvételi díj ellenében a GLS kézbesítőjének.

Előreutalás

A terméke(ke)t kifizetheti előre utalással, melyhez az alábbi adatokra lesz szüksége:

Urbanfrogs Kft 

1105 Budapest, Vaspálya utca 14/B

Bankszámlaszám: 11600006-00000000-97575340 
Erste Bank Hungary Zrt.

Készpénzes fizetés

Személyes átvétel esetén készpénzes fizetésre van lehetősége.

Bankkártya

Hamarosan lehetőség lesz bankkártyás fizetésre is.

Szállítás

Az Urbanfrogs Kft csak Magyarország határain belül szállít házhoz termékeket.

A házhozszállítások árát az alábbiak figyelembevételével határozzuk meg:

  • súly
  • szállítás címe

Csomagküldeményeket az első zárható ajtónál kézbesíti a szállítópartner, átlagosan 3-5 munkanapon belül.

Amennyiben a rendelését ellátási problémák miatt csak több szállítással tudjuk kézbesíteni, úgy minden felmerülő extra költséget állunk.

Érdemes a rendelési adatok megadásakor mobiltelefonszámot is megadni, hogy a házhozszállítást megelőzően kollégáink fel tudják venni önnel a kapcsolatot.

Kérjük, bizonyosodjon meg arról, hogy a név és a cím helyes a kapott számlán.

Szállítási késések előfordulhatnak forgalmasabb időszakokban, illetve az időjárási körülmények függvényében.

A rendelés átvételekor kérjük, figyeljen az alábbiakra:

  • bizonyosodjon meg róla, hogy a csomagok száma megegyezik a szállítólevélennyomon követési számon szereplő mennyiséggel
  • vizsgálja át a csomagokat, ha sérülést lát rajta, az jelezze a szállítónak 

Ha a csomagok száma kevesebb, mint a szállítólevélennyomon követési számon látható, jelezze a szállítónak a hiányt. Minden eltérést, bármennyire is kicsi legyen, haladéktalanul jelentse a Vevőszolgálatnak.

Sérült termékek

Ha a csomag/doboz csomagolása sérültnek tűnik, az alábbiakat tegye:

  • Tagadja meg a termék átvételét és kérje a szállítót, hogy készítsen jegyzőkönyvet melyben rögzítik, hogy “Sérülés miatt az átvétel megtagadva” VAGY
  • Vegye át a szállítmányt, értesítse a szállítót a sérülésről és készítsenek jegyzőkönyvet arról, hogy a termék sérülten került átadásra
  • Készítsen fényképet a sérülésről még a felbontás előtt

Így azonosítani tudjuk a sérülések okait és meg tudjuk előzni, hogy a jövőben ne fordulhassanak elő hasonló esetek.

Minden esetben, haladéktalanul vegye fel a kapcsolatot és jelezze a problémát a Vevőszolgálatnak.