ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
Az alábbi vásárlási és szállítási szabályok érvényesek a www.sealbulance.hu oldal webshopjából (sealbulance.myshoprenter.hu) Magyarország teljes területére történő házhozszállításra egyaránt.
A Szolgáltató adatai:
Cégneve: Urbanfrogs Kft
Cégjegyzékszáma: 1-09-298986
Adószáma:25966017-2-42
Székhelye és postai címe: 1105 Budapest, Vaspálya utca 14/b
Ügyfélszolgálat telefonszáma: +36 (70) 298-3131, (1) 262-7331
Ügyfélszolgálat e-mail címe: vevoszolgalat@sealbulance.hu
Jelen ÁSZF 2022.01.18 napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani az ÁSZF-et, amely módosításokat a weboldalon közzéteszi. Vásárlók a www.sealbulance.hu weboldal használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a weboldal használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás érvényes.
A Szolgáltató fenntartja magának a jogot a webáruház, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak meghatározása tekintetében. Tilos a webáruházon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.
A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.), az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (Elker. tv.), valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet. A vonatkozó jogszabályok rendelkezései a felek külön kikötése nélkül is irányadók.
A Szolgáltatónak semmilyen magatartási kódex nem áll a rendelkezésére, továbbá ezeknek nem veti alá magát.
A webáruházban történő vásárlással a Szolgáltató, mint eladó és a Vásárló, mint vevő között adásvételi szerződés jön létre. A webáruházban történő vásárlás feltétele, hogy a Vásárló magára nézve kötelezően elfogadja a jelen ÁSZF-et, amelyről a megrendelés menete folyamán jognyilatkozatot tesz. A szerződéskötés nyelve a magyar.
A webáruházban közzétett termékek egyes-esetekben a megadott dátumig vagy a készlet erejéig állnak rendelkezésre. A Szolgáltató törekszik arra, hogy a webáruházban közzétett termékekből teljes készlet álljon rendelkezésre és a Vásárlót a termék elérhetőségéről megfelelően tájékoztassa. Mindazonáltal a Szolgáltató kizárja a felelősségét arra az esetre, ha bármilyen rajta kívül álló okból a termék elérhetőségéről nem tud gondoskodni.
A webáruházban minden termék képpel és leírással kerül bemutatásra, amely megkönnyíti a Vásárló számára a termék kiválasztását. Mindemellett felhívjuk a figyelmét arra, hogy a weboldalon található képek csak illusztráció céljára szolgálnak, a tényleges termékek eltérhetnek a képen látottaktól.
A webáruházban közzétett termékek lényeges tulajdonságait, jellemzőit, a termékek használatára vonatkozó utasításokat a konkrét termék információs oldaláról lehet megismerni azzal, hogy a termék részletes tényleges tulajdonságait a termékhez mellékelésre kerülő használati utasítás tartalmazza. A Szolgáltató szerződésszerű teljesítésének minősül, ha a termék a webáruházban vagy a használati utasításban nyújtott tájékoztatásnál kedvezőbb, előnyösebb tulajdonságokkal rendelkezik.
A webáruházban történő vásárlással, a meghirdetett termékekkel kapcsolatos kérdései, észrevételei esetén, a „Szolgáltató adatai” között és az ügyfélszolgálati elérhetőségeken keresztül kaphat további tájékoztatást.
Ahol jelen ÁSZF fogyasztót említ, azon a Ptk. és a hatályos fogyasztóvédelmi jogszabályok szerint meghatározott fogyasztót kell érteni.
A vásárlás menete a www.sealbulance.hu (sealbulance.myshoprenter.hu) weboldalon
A webáruházban történő vásárlás esetén a jelen ÁSZF-ben leírtak szerint a megrendeléssel a Vásárló vételi ajánlatot tesz, amelynek visszaigazolásával jön létre az adásvételi szerződés a Szolgáltató és a Vásárló között. A létrejött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, a szerződés az elektronikus úton megtett jognyilatkozattal jön létre. A Szolgáltató a szerződést – annak száma szerint – legfeljebb a vásárlás napjától számított 5. év utolsó napjáig tartja nyilván.
A www.sealbulance.hu weboldalon található webáruházban történő vásárlás menete a következő:
-
Termék kiválasztása és kosárba helyezése a „Kosár” menüpontra kattintással.
-
A szállítási és fizetési módozat, valamint a szükséges személyes adatok megadását követően lesz lehetőség a vásárlás befejezésére. (Vásárló neve, szállítási címe, e-mail címe, telefonszáma).
-
Vásárlás befejezése az összegzés leellenőrzését követően az űrlapon alul elhelyezkedő „Megrendelem” menüpontra kattintással.
-
A megrendelést követően e-mailben visszaigazolást küldünk a Vásárló részére
-
A megrendelt termék feladását követően e-mailben számlát küldünk a Vásárló részére.
A termékek lényeges tulajdonságairól azok képére kattintva és azok leírásában kaphat a vásárlást elősegítő részletesebb információkat. Amennyiben több terméket kíván megrendelni, akkor a kosár tartalmának megjelenését követően térjen vissza a termékek közé és válasszon további termékeket. Amikor a terméket kiválasztotta és kosárba helyezte, megjelenik a kosarában lévő termékek listája, mennyisége és bruttó (nettó + ÁFA) ára. Ebben az esetben lehetősége van a mennyiség módosítására vagy termék törlésére.
A Szolgáltató a megrendelést csak akkor fogadja el, amennyiben a Vásárló a megrendeléshez szükséges valamennyi mezőt kitölti (lásd. 2. pont). A Szolgáltató a Vásárló által tévesen és/vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. Amennyiben a Vásárló a hibás adatbevitelről tudomást szerez, jogosult és egyben köteles a helyes adatokat haladéktalanul a Szolgáltató tudomására hozni az ügyfélszolgálat elérhetőségein.
A termék ára
Minden termék ára feltüntetésre kerül a termék saját oldalán és a bevásárlókosárban is.
· Az árak az ÁFA-t és egyéb adókat tartalmazzák
· Az árak nem tartalmazzák a házhozszállítás díját. Házhozszállításról a Szállítás menü (5. pont) alatt tájékozódhat.
· A termék elérhetőségével kapcsolatos, árazási, valamint nyomtatási hibával – ideértve a nyomtatott anyagokban való és weboldalon szereplő hibás információközléseket- kapcsolatban a Szolgáltató a tudomásszerzést követően haladéktalanul gondoskodik a hiba megszüntetéséről. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a webáruházban feltüntetésre, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő „0” Ft-os vagy „1” Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket a hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a Vásárló elállhat vásárlási szándékától. Elállás esetén a Szolgáltató a Vásárló által megfizetett teljes vételár és szállítási költség visszatérítéséről gondoskodik.
· Minden ár aktuális és rendszeresen frissítésre kerül.
· A feltűntetett árak a vásárláskor fizetendő árakat jelölik.
· Abban az esetben, ha egy termék ára tévesen szerepel, úgy nem tudjuk garantálni annak kiszállítását a feltűntetett áron. Ilyen esetben fenntartjuk a jogot arra, hogy töröljük rendelését. Törlés esetén mind a szállítás díját, mind a termék árát 100%-ban jóváírjuk.
2. Fizetés
Bankkártya
A kosarában láthatja a termék(ek) adókkal emelt árát és a szállítás díját. Ezekből adódik össze a teljes vételár.
Vásárlását a www.sealbulance.hu webshopjában az alábbi kártyatípusokkal fizetheti.:
· Visa
· Mastercard
Bankkártyás fizetés esetén, vásárlóink védve vannak mindennemű szándékos vagy vétlen tévedéstől. A hitelkártya-védelem segít abban is, hogy teljes visszatérítést kaphasson hitelezőjétől.
A fizetés biztonságos és titkosított csatornákon keresztül történik, annak biztosítására, hogy fizetési információit illetéktelen harmadik fél ne érje el. A fizetéseket fizetési partnereink biztosítják. Garantáljuk, hogy semmilyen hitelkártya adatot nem mentünk saját szervereinket, továbbá az Urbanfrogs Kft semmilyen esetben sem férhet hozzá a hitelkártya információkhoz.
Fizetéskor az alábbi adatokra van szükség:
Kártyaszám (16 számjegy a bankkártya első oldaláról), Lejárati dátum (bankkártya első oldaláról), Biztonsági kód (3 számjegyű biztonsági kód a bankkártya hátoldalán a mágnescsík felett található a jobb oldalon).
Utánvét
Vásárol termékeit fizetheti a kézbesítéskor is utánvételi díj ellenében.
Előreutalás
A terméke(ke)t kifizetheti előre utalással, melyhez az alábbi adatokra lesz szüksége:
Urbanfrogs Kft
1105 Budapest, Vaspálya utca 14/B
Bankszámlaszám: 11600006-00000000-97575340
Erste Bank Hungary Zrt.
3.Rendelés megerősítése
A rendelésének leadását követően kapni fog egy automatikus e-mailt arról, hogy rendelését fogadtuk. A visszaigazolás tartalmazza az Ön rendelésének összes adatát (a rendelés azonosítója, a rendelés dátuma, megrendelt termék(ek) adatai és mennyisége, vételár, számlázási és szállítási információk, a szállítási költség, fizetési mód, egyéb az eladással kapcsolatos információk). A Vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, ha legkésőbb 48 órán belül nem kap megrendelési visszaigazolást a Szolgáltató részéről.
· A Szolgáltató a Vásárló megrendelését (ajánlatát) rendelés visszaigazoló e-mail útján fogadja el. A szerződés a Felek között ekkor jön létre. Az elfogadó e-mailben a Szolgáltató tájékoztatja a Vásárlót egyebek mellett a szerződés létrejöttéről és a várható szállítási határidőről.
· A szerződés létrejöttét követően a Vásárló nem jogosult módosítani a megrendelést.
· Amennyiben a Szolgáltató a termék elérhetőségéről minden gondossága ellenére nem tud gondoskodni, úgy jogosult a szerződéskötéstől elállni. Ebben az esetben a Vásárló a megrendelés visszautasításáról kap értesítést. Az eddig az időpontig teljesített fizetések visszautalásáról a Szolgáltató haladéktalanul gondoskodik. A szerződéskötéstől való elállás esetén a Szolgáltató ügyfélszolgálata egyeztetési céllal felkeresheti a Vásárlót, egy esetleges más termékre történő szerződéskötés céljából.
· Szolgáltató webáruházában csak háztartásban használatos mennyiségekre vonatkozó megrendeléseket szolgál ki. Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy nagy mennyiségű termék megrendelése esetén mennyiségi korlátozást állítson, amelyről Vásárlót az általa megadott e-mail címen értesíti.
· A rendelés leadását követően már nem lehetséges annak módosítása. (ugyanakkor bármikor elállhat a rendelésétől melyről a Visszavételi szabályok c. alatt olvashat többet.
Amennyiben a Szolgáltató a termék elérhetőségéről minden gondossága ellenére nem tud gondoskodni, úgy jogosult a szerződéskötéstől elállni. Ebben az esetben a Vásárló a megrendelés visszautasításáról kap értesítést. Az eddig az időpontig teljesített fizetések visszautalásáról a Szolgáltató haladéktalanul gondoskodik. További információ a Visszavételi szabályok alatt.
4.Számla
A megrendelt termék feladását követően a Szolgáltató a Vásárló által megadott e-mail címre elektronikus számlát küld a Vásárló részére. Az elektronikus számla tartalmazza a megrendelt termék(ek) adatait és mennyiségét, a rendelés azonosítóját, a rendelés dátumát, számlázási és szállítási információkat, a termék árát, a szállítási költséget, a fizetendő végösszeget.
5.Szállítás
Az Urbanfrogs Kft csak Magyarország határain belül szállít házhoz termékeket.
A házhozszállítások árát az alábbiak figyelembevételével határozzuk meg:
• súly
• szállítás címe
Csomagküldeményeket az első zárható ajtónál kézbesíti a szállítópartner, átlagosan 3-5 munkanapon belül.
Amennyiben a rendelését ellátási problémák miatt csak több szállítással tudjuk kézbesíteni, úgy minden felmerülő extra költséget állunk.
Érdemes a rendelési adatok megadásakor mobiltelefonszámot is megadni, hogy a házhozszállítást megelőzően kollégáink fel tudják venni önnel a kapcsolatot.
Kérjük, bizonyosodjon meg arról, hogy a név és a cím helyes a kapott számlán.
Szállítási késések előfordulhatnak forgalmasabb időszakokban, illetve az időjárási körülmények függvényében.
A Vásárló felelőssége a termék csomagolásának, mint hulladéknak a megfelelő elhelyezéséről gondoskodni.
Házhozszállítások átvétele
A rendelés átvételekor kérjük, figyeljen az alábbiakra:
• bizonyosodjon meg róla, hogy a csomagok száma megegyezik a szállítólevélennyomon követési számon szereplő mennyiséggel
• vizsgálja át a csomagokat, ha sérülést lát rajta, az jelezze a szállítónak
Ha a csomagok száma kevesebb, mint a szállítólevélennyomon követési számon látható, jelezze a szállítónak a hiányt. Minden eltérést, bármennyire is kicsi legyen, haladéktalanul jelentse a Vevőszolgálatnak.
Sérült termékek
Ha a csomag/doboz csomagolása sérültnek tűnik, az alábbiakat tegye:
· Tagadja meg a termék átvételét és kérje a szállítót, hogy készítsen jegyzőkönyvet melyben rögzítik, hogy “Sérülés miatt az átvétel megtagadva” VAGY
· Vegye át a szállítmányt, értesítse a szállítót a sérülésről és készítsenek jegyzőkönyvet arról, hogy a termék sérülten került átadásra
· Készítsen fényképet a sérülésről még a felbontás előtt
Így azonosítani tudjuk a sérülések okait és meg tudjuk előzni, hogy a jövőben ne fordulhassanak elő hasonló esetek.
Minden esetben, haladéktalanul vegye fel a kapcsolatot és jelezze a problémát a Vevőszolgálatnak.
6.Elállás és csere szabályzat
Szolgáltató elállási joga
A Szolgáltatót megilleti az elállás joga, ha olyan termék megrendelésének visszaigazolása történt, amely a készletből kifogyott és Szolgáltató már nem tudja azt a megfelelő időn belül beszerezni. Elállás esetén a Szolgáltató a Vásárló által megadott e-mail címre küldi meg nyilatkozatát a Vásárló részére. Elállás esetén a Szolgáltató ügyfélszolgálata egyeztetési céllal felkeresheti a Vásárlót, egy esetleges más termékre történő szerződésmódosítás céljából.
Vásárló, mint fogyasztó jogszabályon alapuló elállási joga
Ha a Vásárló fogyasztónak minősül, elállási jog illeti meg a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet alapján a webáruházban vásárolt termékek vonatkozásában az alábbiakban meghatározottak szerint:
Fogyasztó 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől.
Az elállási határidő a termék adásvételére irányuló szerződés esetében attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen a Fogyasztó vagy a Fogyasztó által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.
Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: Urbanfrogs Kft. (1105 Budapest, Vaspálya u. 14/b. tel: +36 (70) 298-3131, +36(1) 260-7331, e-mail cím: vevoszolgalat@sealbulance.hu).
Elállási nyilatkozat-minta:
Címzett: Urbanfrogs Kft. (1105 Budapest, Vaspálya u. 14/b. tel: +36 (70) 298-3131, +36(1) 260-7331, e-mail cím: vevoszolgalat@sealbulance.hu).
Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében: (a szerződés tárgyául szolgáló termék vagy szolgáltatás megjelölése)
Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja: (a megfelelő jelölendő)
A fogyasztó(k) neve:
A fogyasztó(k) címe:
A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)
Kelt:
Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát. Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát a fentiekben foglaltaknak megfelelően gyakorolta.
Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mailben történő értesítés esetén az e-mail küldésének idejét veszi figyelembe a Szolgáltató a határidő számítás szempontjából.
Az elállás joghatásai:
Ha Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Fogyasztó a felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.)
Szolgáltató a visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz, kivéve, ha Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Fogyasztó semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy Fogyasztó nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.
Fogyasztó köteles a Szolgáltató postai címére a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket.
A termék visszaküldésének közvetlen költségét a Fogyasztó viseli. A Szolgáltatónak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni.
Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.
A Fogyasztót nem illeti meg az elállási joga a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet 29. § (1) bekezdésében foglalt esetekben, így különösen
1. olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.
Termékek visszavételével kapcsolatos tájékoztatás
Az Urbanfrogs Kft visszavásárolja a nálunk vásárolt termékeket, ha a Fogyasztó meggondolná magát, amennyiben a terméket még nem használta és az hibátlan állapotban van.
Visszatérítjük a teljes vételárat amennyiben visszajuttatja hozzánk a terméke(ke)t és megküldi a vásárlást igazoló számla másolatát.
Fontos:
· Ha olyan terméket szeretne visszaküldeni, amely sérült vagy olyan módon lett használva, amely jelentősen csökkenti a termék értékét, fenntartjuk a jogot a visszatérítés elutasítására.
· A visszaküldésnél a szállítási díjat nem térítjük vissza. Utánvéttel küldött terméket nem áll módunkban átvenni.
A rendelés lemondása a nyugta kiállítása előtt
Ha szeretné lemondani a www.sealbulance.hu webshopjában leadott rendelését még a számla kiállítását megelőzően, vegye fel a kapcsolatot a Vevőszolgálattal. Készítse elő rendelésének azonosítószámát, hogy visszatéríthessük az összes terméknek és a szállításnak a költségeit.
7.Szavatossági és jótállási igények
· Terméke elromlott?
· Hiányzik egy alkatrész?
· Szállításkor hibás árut kapott?
· Más minőségi kifogása van?
Vegye fel a kapcsolatot Vevőszolgálatunkkal és lehetőség szerint csatoljon képet a kérdéses hibáról. Kérjük, a rendelésszámát adja meg, hogy kollégáink a lehető leggyorsabban intézkedhessenek.
Fontos, hogy a hiba felismerését követően a vásárlónak azt mihamarabb jeleznie kell a vállalkozás felé.